pracownik administracyjny
Utworzono: 06.04.2023, 00:00:00 Zmodyfikowano: 09.11.2024, 20:53:03
Informacje
Miejsce pracy: Biuro Współpracy z Zagranicą Stanowisko: pracownik administracyjny Rodzaj umowy: Umowa o pracę na zastępstwo Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 06.04.2023 od godziny 00:00 Termin składania CV: 21.04.2023 do godziny 23:59Opis stanowiska
- obsługa administracyjna kandydatów i studentów zagranicznych UŁ;
- rekrutacja kandydatów zagranicznych na studia w UŁ;
- promowanie oferty edukacyjnej UŁ dla zagranicznych kandydatów;
- praca z danymi w systemach informatycznych, m.in USOS, IRK;
- praca przy projektach zwiększających umiędzynarodowienie uczelni;
- współpraca z innymi jednostkami UŁ w zakresie powierzonych zadań;
Profil kandydata
Pracownik administracyjny w Biurze Współpracy z Zagranicą Uniwersytetu Łódzkiego
Wymagania
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (B2 lub wyżej);
- umiejętność analitycznego myślenia i szukania rozwiązań;
- otwartość na naukę i wykorzystywanie systemów informatycznych do pracy;
- wysoki poziom odpowiedzialności za powierzane zadania i samodzielność w ich realizacji;
- łatwość w nawiązywaniu współpracy i prowadzeniu bieżącej komunikacji;
- bardzo dobre zdolności interpersonalne;
- bardzo dobra znajomość znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), Teams;
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym (mile widziane w uczelni wyższej);
- wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
- doświadczenie we współpracy w międzynarodowym środowisku edukacyjnym;
- znajomość branży szkolnictwa wyższego;
- znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem;
Dane kontaktowe
Osoba koordynująca: CV można przesyłać na adres mailowy liliana.lato@uni.lodz.pl
Adres e-mail: liliana.lato@uni.lodz.pl
Informacje o publikacji
Informację utworzył: Anna Dobrowolska
Informację opublikował: Anna Dobrowolska
Data wytworzenia: 06.04.2023 | 00:00:00
Data publikacji: 06.04.2023 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 09.11.2024 | 20:53:03
Rejestr zmian
Brak wyników