młodszy specjalista
Utworzono: 17.02.2025, 00:00:00 Zmodyfikowano: 12.03.2025, 09:50:02
Informacje
Miejsce pracy: Centrum Informatyki Stanowisko: młodszy specjalista Rodzaj umowy: Umowa o pracę na zastępstwo Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 21.02.2025 od godziny 00:00 Termin składania CV: 21.03.2025 do godziny 23:59Opis stanowiska
Co od Ciebie oczekujemy:
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń w języku polskim od użytkowników systemu kadrowo-płacowego Rektorat 2.0 w ramach pierwszej linii wsparcia w dedykowanym systemie HelpDesk.
- Udzielanie wsparcia technicznego oraz merytorycznego w zakresie obsługi tego systemu.
- Analiza zgłoszeń i ewentualne przekazanie zgłoszenia do drugiej linii wsparcia.
- Współpraca z programistami nad rozwiązywaniem zgłoszonych problemów.
- Prezentowanie funkcjonalności systemu oraz udzielanie porad użytkownikom w ramach szkoleń stacjonarnych i on-line.
- Współpraca z innymi działami w ramach Centrum Informatyki UŁ w celu skutecznego rozwiązywania zgłaszanych problemów.
- Rozwój dokumentacji technicznej systemu.
- Przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
- Analiza procesów kadrowo-płacowych i projektowanie nowych funkcjonalności.
- Testowanie nowych funkcjonalności systemu.
Co możemy zaoferować:
- Umowę o pracę na renomowanej Uczelni.
- Szkolenia stanowiskowe i wdrożenie do nowej roli.
- Bogaty pakiet socjalny UŁ (prywatna opieka medyczna, karty sportowo-rekreacyjne, dofinansowanie do wypoczynku).
- Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole.
- Naukę systemów IT wykorzystywanych na UŁ.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych doświadczeń w sektorze IT.
- Stałe godziny pracy od pn. do pt..
Profil kandydata
Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego
zatrudni na zastępstwo na stanowisko administracyjne: młodszy specjalista
pracownika do zespołu Helpdesk do obsługi systemu kadrowo-płacowego w Centrum Informatyki
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe w zakresie prawa i administracji, matematyki, rachunkowości, księgowości lub praca w dziale kadrowo-płacowym będzie bardzo dużym atutem.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (wymóg konieczny).
- Biegła znajomość obsługi MS Office – głównie MS Excel, MS Word, MS Teams (wymóg konieczny).
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych.
- Umiejętność analitycznego myślenia, pozwalająca na dokładne weryfikowanie zgłaszanych przez użytkowników problemów.
- Umiejętność komunikacji z użytkownikami nietechnicznymi.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracji na wykonywaniu swoich zadań.
- Wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i z trudnym klientem.
- Otwartość i chęć do nauki i ciągłego rozwoju zawodowego.
- Praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków) będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w obsłudze systemów kadrowo-płacowych lub podobnych systemów informatycznych będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem personelem i płacami będzie mile widziana.
- Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie.
- Odpowiedzialność i terminowość.
- Proaktywne podejście do zadań.
Dane kontaktowe
Osoba koordynująca: Ofertę zawierającą CV oraz list motywacyjny prosimy dołączyć klikając 'Aplikuj na stanowisko' w terminie do 21.03.2025r .Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.
Telefon: 426356500
Adres e-mail: biuro@ci.uni.lodz.pl
Informacje o publikacji
Informację utworzył: Katarzyna Bojanowska
Informację opublikował: Katarzyna Bojanowska
Data wytworzenia: 17.02.2025 | 00:00:00
Data publikacji: 21.02.2025 | 00:00:00
Data ostatniej modyfikacji: 12.03.2025 | 09:50:02
Rejestr zmian
Brak wyników