specjalista ds. promocji
Informacje
Miejsce pracy: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Stanowisko: specjalista ds. promocji Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełny etat Data ogłoszenia: 12.03.2025 od godziny 00:00 Termin składania CV: 11.04.2025 do godziny 23:59Opis stanowiska
Planowanie działań marketingowych dla publikacji humanistycznych i społecznych (literaturoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, historia, filozofia, historia sztuki, socjologia, prawo), prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, współpraca z mediami, ośrodkami kultury i innymi instytucjami promującymi czytelnictwo, organizacja spotkań autorskich, prowadzenie bloga wydawnictwa we wskazanych obszarach tematycznych i inne działania mające na celu upowszechnienie treści naukowych i popularnonaukowych programu wydawniczego Wydawnictwa UŁ.
Profil kandydata
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ogłasza konkurs na stanowisko
specjalisty/specjalistki ds. promocji
Wymagania
Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu lub ogólne wykształcenie humanistyczne poparte doświadczeniem uzyskanym w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i/lub promocji, znajomość technik i narzędzi służących do realizacji kampanii w mediach społecznościowych, umiejętność redagowania tekstów i zdolności komunikacyjne. Dobra znajomość środowisk i mediów, które specjalizują się w promocji i odbiorze treści naukowych publikowanych w UŁ, w szczególności w tematyce historycznej, socjologicznej, prawnej i filozoficznej.